קניית לייקים באינסטגרם

בשנה האחרונה האינסטגרם מתפתח ומתרחב בישראל והופך לרשת מספר 2 בישראל, אחרי פייסבוק כמובן. עם ההתפתחות של רשת האינסטגרם, מגיע גם הביקוש של קניית לייקים באינסטגרם. זה נכון שישנם אופציות להשיג לייקים לאינסטגרם בחינם, אך לרוב מדובר בגירסאות ניסיון עם הגבלת לייקים מסויימת או שיטות אחרות שמצריכות המון זמן כגון תיוגים לאינסטגרם, לייק בעד לייק וכו’. קניית לייקים באינסטגרם זה לא דבר מורכב כלל. בשוק כיום ישנם 2 אופציות לקידום לייקים באינסטגרם. אחת מהן היא שיטה אוטומטית ואחת מהן שיטה ידנית. אנחנו בד”ר לייק משתמשים בשיטה הידנית ומיד נפרט לכם על שתי השיטות.

קניית לייקים באינסטגרם בשיטה ידנית

זוהי השיטה המומלצת ביותר. בד”ר לייק אנו משתמשים במערכת בשיטה הידנית. לצד יתרונות רבים שיש לשיטה הזו, היתרון המרכזי של קניית לייקים באינסטגרם בשיטה הידנית היא יכולת השליטה המלאה על הלייקים. השליטה מתבטאת בכך שאתם יכולים לבחור את כמות הלייקים שאתם מעוניינים להוסיף לתמונה שלכם. בנוסף, אתם עושים את זה בזמן הפנוי שלכם. המערכת עובדת 24 שעות ביממה ואתם יכולים להיכנס מכל מכשיר קיים(מחשב, סמארטפון וטאבלט). השיטה הזו מומלצת גם מבחינה כלכלית שכן היא אינה מבוססת על “מנוי חודשי” אלא על בסיס קרדיטים. את הקרדיטים תוכלו לנצל מתי שאתם תרצו ואתם לא מוגבלים בזמן. חבילה אצלנו בד”ר לייק יכולה להחזיק מספר חודשים. הכל תלוי בצריכת הלייקים שלכם. לא רק שהחבילה שלכם יכולה להחזיק לטווח ארוך, מחיר הלייקים הוא זול משמעותית. כל לייק עולה לכם 0.05 שח כולל מעמ שזה המחיר הכי זול בישראל נכון לכתיבת שורות אלה. עם זאת, אין לכם הגבלת תמונות או סרטונים. תוכלו לשלוח לייקים או צפיות לכל תמונה שתעלו. כמובן שאתם צריכים לטעון כמות קרדיטים שתספיק לכם. ההגדרה לשיטת הקרדיטים היא בעצם “You get what you pay for”. זו השיטה הכי משתלמת ואתם מקבלים תמורה מלאה לכסף שלכם.

קניית לייקים באינסטגרם בשיטה אוטומטית

ישנם אתרים אשר מציעים קניית לייקים באינסטגרם בשיטה אוטומטית. מערכת כזו סורקת את הפרופיל שלכם כל כמה דקות במשך 24 שעות ביממה ומחכה לזהות שהעלתם תמונה חדשה. מהרגע שהעלתם את התמונה, המערכת תזהה את זה תוך מספר דקות ותשלח את כמות הלייקים לפי החבילה שרכשתם. ישנו חיסרון בולט בשיטה הזו – אם רכשתם חבילה גדולה של 300 לייקים, תוך מספר דקות מונה הלייקים שלכם יעמוד על 300 לייקים בתמונה. ברוב הפעמים זה לא נראה אמין, במיוחד אם תעלו תמונה במהלך הלילה ופתאום תקבלו כמות גדולה של לייקים לאינסטגרם. בשונה מהשיטה הידנית, כאן אין לכם אופציה לשלוט על מתי לשלוח את הלייקים וכמה לשלוח. זה קבוע. השיטה האוטומטית עובדת על בסיס מנוי חודשי כך שכדי לנצל את הכסף שהשקעתם תצטרכו להעלות הרבה תמונות. אם תעלו רק 15 תמונות בחודש, זה לא משתלם לכם. החבילות האלו עובדות על “תמונות ללא הגבלה” והן מתאימות לאנשים שאוהבים להעלות הרבה תמונות.קניית לייקים באינסטגרם

Loading...