איך להשיג צפיות באינסטגרם

כל מי שנמצא באינסטגרם, אני משער שגם אתם אם הגעתם למאמר הזה, בטח שמתם לב שאינסטגרם הגדילו את החשיפה לסרטונים באקספלור. לצד המון תמונות שניתן למצוא באקספלור, ניתן לראות ריבוע ענק של סרטון פופולרי או ויראלי. מכאן ניתן להסיק שסרטונים באינסטגרם יכולים להניב לנו חשיפה הרבה יותר גדולה מאשר תמונה רגילה. אבל איך מגיעים לאקספלור? גם על זה נענה במאמר.

איך משיגים צפיות באינסטגרם?

על השאלה הזו אני יכול לענות בקלות ולכוון אתכם אל המערכת שלנו. ד”ר לייק הינה מערכת ללייקים וצפיות באינסטגרם. באמצעות המערכת שלנו ניתן להשיג אלפי צפיות תוך מספר דקות בודדות. זה יכול להיות קריטי בהחלט אם אנחנו רוצים לקבל חשיפה גדולה(ניגע בזה בהמשך). אז השיטה הכי קלה איך להשיג צפיות באינסטגרם היא על ידי שימוש במערכת שלנו. תוך 3 צעדים פשוטים אתם יכולים להוסיף לסרטון שלכם צפיות, אלו הם הצעדים:

  1. כניסה והתחברות לפאנל.
  2. העתקת כתובת הסרטון לפאנל ובחירת כמות צפיות לשליחה.
  3. אישור שליחה.

אלו הם הצעדים להשיג שאתם זקוקים לבצע כדי להשיג צפיות באינסטגרם במהירות עם המערכת שלנו. אנו עדים להמון הצלחות של לקוחות שלנו שהצליחו להגיע לאקספלור לאחר שימוש במערכת שלנו. אם הסרטון שלכם יצליח להגיע לאקספלור, אתם יכולים לצבור עשרות אלפי צפיות באינסטגרם בקלות. במידה ואתם מחפשים שיטה חינמית, ההמלצה שלי היא לשלב תיוגים באינסטגרם בתיאור הסרטון. אם התיוגים הם פופולריים, אתם יכולים לקבל חשיפה טובה. חשוב לא להפריז עם התיוגים ולזכור שישנה הגבלה של עד 30 תיוגים לסרטון או תמונה.

איך להגיע לאקספלור

מהרגע שאנחנו מעלים את הסרטון, האלגוריתם של אינסטגרם מתחיל לנתח את פוסט ולהבין האם הוא פופולרי מספיק כדי להופיע באקספלור. לא כל סרטון יכול להגיע לאקספלור אלא אך ורק סרטונים ותמונות פופולריים במיוחד. אז מהם הפרמטרים לפופולריות?

  1. מונה צפיות באינסטגרם – חשוב להשיג צפיות באינסטגרם במהירות האפשרית. כמה שיותר מהר ככה יותר טוב.
  2. לייקים – אמנם המונה לייקים הוא “נסתר”, אך עדיין הוא משפיע. בלחיצה על כמות הצפיות תוכלו לראות כמה לייקים יש לסרטון.
  3. תגובות – חשוב שיהיו תגובות לסרטון. ככה אינסטגרם מנתח ורואה שהסרטון הוא ויראלי ומושך תיוגים.
  4. תיוגים – הוסיפו תיוגים רלוונטים ופופולריים לסרטון שלכם. לא להפריז עם התיוגים אלא במינון נכון.

איך להשיג צפיות באינסטגרם

Loading...