איך להשיג לייקים באינסטגרם

אינסטגרם היא רשת חברתית לשיתוף תמונות. באינסטגרם אין סטטוסים או טקסטים ארוכים, הכל מועבר על ידי תמונות וסרטונים. כיום אינסטגרם מונה כחצי מיליארד משתמשים בכל העולם, נתון מדהים. אך עדיין קיים קושי להשיג לייקים לאינסטגרם. כל אדם שיש לו חשבון באינסטגרם רוצה יותר לייקים לתמונות שלו. אין אף משתמש שייטען אחרת. אז מהי הדרך והאם יש תשובה לשאלה איך להשיג לייקים באינסטגרם?

איך להשיג לייקים באינסטגרם – מספר שיטות

כדי להשיג לייקים באינסטגרם יש מספר שיטות ואנו נפרט על כולן.

שימוש בתיוגים לאינסטגרם – Hashtags

זוהי אחת השיטות הפופולריות באינסטגרם והמוכרת ביותר. בעזרת שיטה זו, תוכלו לצרף תיוגים לתמונות שלכם באינסטגרם. אינסטגרם אמנם מגבילה אתכם ל-30 תיוגים פר תמונה, אבל זה בהחלט מספיק. ככל שהתיוגים שתבחרו יותר פופולריים, כך תקבלו יותר חשיפה לתמונות. מה עוזרת לנו חשיפה לתמונות? ובכן, נניח ואלף אנשים צפו בתמונה שלכם, הסיכוי דיי גבוה שעשרה אחוזים מהם אהבו את התמונה ויעשו לייק. ובכך, נוספו לנו מאה לייקים חדשים. ישנם גם תיוגים המיועדים לקבלת לייקים בלבד. הכנו מאמר נהדר בנושא תיוגים לאינסטגרם שם תוכלו לראות את הרשימות המומלצות ביותר.

תזמון העלאת התמונה

ישנו טריק מאוד מעניין והוא נוגע לזמנים בהם אתם מעלים את התמונות שלכם. זה דיי הגיוני. אם נעלה תמונה בשעה 2 בלילה, הסיכויים שנקבל עליה לייקים הם קלושים. ישנן שעות ספיצפיות במהלך היום בהן הכי מומלץ להעלות את התמונות. לפי סטטיסטיקה שעשו, מצאו כי ימי ראשון וחמישי בשעה 19:00-20:00 הם הזמנים הטובים ביותר להעלאת התמונה. כך תוכלו להגביר את החשיפה של התמונות שלכם למי שעוקב אחריכם, שכן בשעות האלה רובם מחוברים לאינסטגרם. ככה הרבה יותר קל להשיג לייקים לאינסטגרם.

תהיו פעילים

חשוב מאוד שהפרופיל שלכם יהיה פעיל ואטרקטיבי. בדרך כלל, פרופילים מצליחים שמקבלים המון לייקים מראים פעילות כל הזמן. אנחנו לא מציעים לכם להעלות 3 תמונות ביום, אבל כן להראות פעילות במהלך השבוע. להעלות 3 תמונות בשבוע זה לא רע בכלל. בנוסף, תהיו נדיבים. תפרגנו לאחרים בלייקים ותגובות. אנחנו בטוחים שהם יחזירו לכם בחזרה. בכך תוכלו לייצר “קשר לייקים” הדדי. זה יתרום לכם בסופו של דבר.

עיצוב התמונות

זה עובדתי ועובד על כל אחד מאיתנו. ככל שהעיצוב של התמונה יהיה יותר יפה ומיוחד, כך זה מושך יותר את העין. אין אחד שלא אוהב תמונות נוף עם עיצוב עדין ויפהפה. אז אם יש לכם תמונה שאתם מצטלמים עם נוף מדהים, תעצבו אותה נכון. אל תגזימו יותר מדי עם העיצוב ותהרסו את היופי של התמונה. לדוגמא, ניתן לקחת תמונה ולעשות אותה שחור לבן אבל להבליט רק משהו אחד בתמונה כמו צבע של נעליים או משהו אחר בולט. זה יכול לעבוד.

חבילות לייקים בתשלום

אם יש לכם תקציב קטן ואתם ממש רוצים להשקיע בפרופיל האינסטגרם שלכם, כדאי לכם לשקול קניית לייקים באינסטגרם. בשיטה הזו, אתם לא צריכים לשבור את הראש בנוגע לזמן העלאת התמונה, אין צורך להוסיף תיוגים לתמונה ואפילו העיצוב לא כל כך חשוב. אתם פשוט רושמים את מספר הלייקים שאתם רוצים ומקבלים את זה במיידי.

לסיכום

מקווים שענינו לכם על השאלה שלשמה התכנסנו כאן, איך להשיג לייקים באינסטגרם. פירטנו לכם על חמש שיטות מצויינות להשיג לייקים בקלות, ארבע מהן חינמיות לחלוטין והאחרונה היא בתקציב קטן מאוד אך מומלצת. אם עזרנו לכם, אתם מוזמנים לשתף את המאמר עם חבריכם דרך כפתורי השיתוף בתחתית הדף. בהצלחה!איך להשיג לייקים באינסטגרם

Loading...